Durin's Alfa males - Out and About

lørdag den 19. juni 2010

Rent hus

Hmmm. Er der noget bedre end at bruge sin højhellige lørdag på at gøre rent i jordhulen? Er der noget bedre end lugten af brun sæbe blandet med træsæbe og skyllemiddel? Er der noget bedre end at se den ene monsterklump hundehår efter den anden, forsvinde når støvsugeren svinges behændigt?

 JA!!

Kan da tænke på rigtigt mange ting som er rigtigt meget bedre!! I den mere underholdende kategori finder vi aktiviteter som: At betragte græsset gro, maling tørre og årstidernes skiften. Topunderholdende alternativer, spø'r du mig... Sidder bare her og psyker mig selv ind i en tilstand, hvor ugens største spild af tid bliver mere spiseligt.

Nogen her i huset fælder en hel masse. Nogen her i huset har ingen respekt for, at man tørre fødder inden man træder ind over dørtærsklen, og nogen her i huset har meget svært ved at finde ud af, hvorfor der er steder i huset, man er højst uønsket når man kommer våd hjem med den halve strand hængende i pelsen... (I den forbindelse kan det nævnes, at nogen også er komplet uforstående overfor rutinen med at ryste vand og strand af sig INDEN man glad og gerne springer ind i bilen). Nogen er derfor den primære kilde til mit ugentligt tilbagevendende, private helvede, hvor kost, spand og støvsuger indtager første pioriteten, fremfor eksempelvis de ovennævnte, langt mere underholdningsprægede, aktiviteter... Nogen skulle altså lære at gøre rent selv, når nu det er nogen der sådan har en sær hang til at hive naturens glæder med ind i sofaen. Prime time.... Det er altså bare hvad jeg synes...

Indtil jeg har fået lært nogen at gulvvask ikke betyder man skal slikke gulvet rent med en mere eller mindre ren tunge, så må jeg ty til alternativet... Der er ingen vej uden om... Nogen skal være noget så glad for at jeg elsker dem en helt masse... Forstå det hvem som kan...




 God weekend!

1 kommentar:

  1. Hej Randi!
    Mega mega.....Tillykke med Loa´s 1pr på B-prøve.
    super godt gået af søde Loa, ja så er det åbenkl næste gang supert!!!
    glæder mig til vi snart skal ses..

    Kram til jer begge to.
    Sanne

    SvarSlet