Durin's Alfa males - Out and About

mandag den 25. juli 2011

Farvel Nanna

Så kom dagen hvor jeg måtte tage den tunge beslutning og lade min dejlige Nanna hund få fred. Jeg er stadig i chock, for det kom helt uventet og alt, alt for tidligt. Hun fik en mavevending og stod ikke til at redde. Hun var rask og rørig til det sidste, og det er den eneste trøst jeg har nu. Hun havde ikke et eneste gråt hår, bevægede sig som en unghund og var upåvirket af sin alder i øvrigt. Hun var rask hele sit liv, og levede det 100%. Jeg har ikke ord for hvor ondt det gør, men er samtidig lykkelig for at hun kom til mig for 10 år siden. Det har været en fantastisk rejse med jagter, prøver, udstillinger og et utal af hyggestunder i hverdagen. Tak, Nanna fordi du var min for en tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar