Durin's Alfa males - Out and About

søndag den 21. februar 2010

JUHUU!!

Så er der løbetid i huset!! Med lidt fiks hovedregning så bliver det til hvalpe i maj, som så er klar til at rejse hjemmefra i juli. Så ved man jo, hvad den tid skal gå med. Glæder mig, glæder mig, glæder mig! Soya børn, som kommer med foråret. Kan noget være dejligere at se frem til?

 Inden vi kommer så langt, så skal vi jo lige på herrebesøg i Tvis, så det klarer vi i næste uge. Tænker næsten Zeddi bliver glad, når vi triller op ad i indkørslen. Den unge uskyldige dreng ved jo ikke helt, hvad der venter ham. Jeg glæder mig i hvert fald helt enormt til at se, hvad der kommer ud af forbindelsen. En hel flok af dem her:



De 3 første billeder er venligst udlånt af Kennel Birkebo.











Flatcoat-Arwen Jackie - Fotograf: Ann-Olaug Toftsund


1 kommentar:

  1. Hej vännen
    Vad kul Löp på gång, jätte spännande :)
    Hur går det för er i all snö har ni lika mkt som oss fullständigt bedrövligt enligt min mening
    Många kramar
    /Carola Kajsa & Ina

    SvarSlet