Durin's Alfa males - Out and About

onsdag den 9. december 2009

Store Badedag.

Et kig på kalenderen afslører med al tydelighed, at det ikke just er højsæson for badegæster, så det er altså ikke en badeferie i ordets traditionelle forstand der hentydes til i overskriften.


Livet med en flat er forunderligt. Det kan de fleste flat-ejere skrive under på. Og jeg må da også stille op i koret efter strandpromenaden i dag. Her er flokken inden vandgangen, sådan bare for at understrege at det for en kort tid var muligt at holde dem på land...

Det holdt ikke længe. Nærmest inden kameraet havde sagt klik var billedet et helt andet:


Og til den læser som nu undre sig over hvad der blev af den 3. hund, ja så er den her:



Jeg kan slet ikke forstå, at det skal være så skønt, at bade i havet i december. En dag som i dag, sætter jeg mig hellere foran den lystigt knitrende brændeovn, tænder stearin lys og skruer max op for hyggen..

Her har mine to ældste en anden udgave af en hyggedag...


Forstå det hvem der kan... Det var i hvert fald ikke mig, man så, nærmest euforisk, springe i bølgen grå på denne tid af året! Det til trods, er glæden i hvert fald ikke til at tage fejl af. Det blik man får når hundene stormer en i møde er ubetaleligt. Og det er lige det blik der gør at strandture som denne er en helt rutinepræget hverdagsagtig ting i mit hundehjem. Så lille en investering og så stort et udbytte får man knapt andre steder i livet. Det er den rene luksus!! Det er fedt at være en flat og mindst ligeså fedt at have en flat (for ikke at snakke om 3)!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar