Durin's Alfa males - Out and About

torsdag den 31. december 2009

GODT NYTÅR!

Her på årets allersidste dag, med den strålende frostklare sol for nedadgående, er det tid til eftertanke og reflektion.

 2009.

Sikke et år det blev. Opture, nedture og dramatik for alle pengene. Vigtigst af alt, så var året 2009, det år jeg fandt hjem og her er godt at være. Mine nærmeste har fulgt hele turen på klods hold, og jeg takker jer alle for al opbakning og støtte jeg har fået på rejsen. Jeg kunne aldrig have klare alle udfordringer i 2009 uden mine venner. Tak.


 I tråd med dagens tradition, kommer her mine Nytårsforsæt for 2010:

- At se venner langt oftere end i 2009
- At lave en masse med hund
- At have de bedste elever på skolen
- At elske mine medmennesker en lille smule mere, trods alt.
- At nyde livet i fulde drag, også når det regner og blæser.
- At huske at sige tak. Det betyder så uendeligt meget, når alt kommer til alt.




Hot:
  • 1. præmier i begynder/åben klasse på markprøve B og A.
  • Excellent og cert på udstilling.
  • Hjemmesider som bliver færdige og publicerede.
  • Hvalpe kuld med den dejligste hanhund.
  • At rejse ud i den store verden.


Not:
  • At glemme hvor man kommer fra.
  • At glemme hvor man skal hen.
  • At glemme gamle venner.
  • At miste jordforbindelsen.
  • At tabe tråden.


På denne årets sidste dag, så gik vi os en lang og kold tur ved Fjellerup strand. Herlig leg i godt selskab. Vi lader billederne stå et øjeblik...

Er du til leg eller hvad?

Sne er for lækkert!

Så sød kan jeg være.

Mor og datter, er nogen i tvivl?
Kæreste venner, ha' et helt fantastisk Nytår!!

Vi ses i 2010!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar